Obesegrad

Kaismora damerna är förtfarande obesegrade , idag var det endre som fick se sig slagna på sin hemmaplan . Starkt att vinna på gotland då de har en liten och trång hall .
Ny match imorrn mot balrog i stockholm , en ännu svårare nöt att knäcka .

Själv dömde jag kaismoras dam3 lag , det gick väl ganska bra men det kändes all det är i början på säsongen .

Även div 1 herrarna vann idag och är med det fortfarande obesegrade de med !!

Funderar på om jag ska åka ner till rättvik på marknad imorrn , det beror lite på vad det blir för väder !
Just nu är det inte det allra trevligaste vädret man kan tänka sig , blåsigt och regnigt .

Hoppas det blir bättre om en vecka då min semester börjar !! En hel veckas ledighet som jag kommer att tillbringa i skogen i jakten på skogens konung !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0