KAISMORA på TV

Måste bara göra ett inlägg om KAISMORA:s framträdande i sportspegeln .
Ett väldigt bra reportage tycker jag och det är kul att "vi" blir uppmärksammade i rikstäckande medier .
Synd bara att dagens match mot lockerud slutade med förlust , men det är bara att brytaihop och komma igen !!!
Nu är det ,för kaismora:s del, VM uppehåll . Kanske det kom ganska lägligt nu , läge för lite hårdkörning och ladda batterierna inför omstarten i slutet på december .

Ser fram emot att landslagstruppen till VM tillkännages imorrn , Sandra borde vara given efter en bra säsong och matchen igår mot pixbo var hon i mina ögon matchens bästa spelare ! Även Elin borde komma med , hoppas bara att hon "vågar" visa sitt mäktiga skott , jag tycker att hon har skjutit lite för lite hittils i kaismora.

En sak tycker jag dock var ganska dåligt i sportspegelns innebandy bevakning : Kaismora har 26 p INTE 27 p som man visade i tabellen , vad skulle de tycka inom fotbollen eller hockeyn om tabellerna inte stämmer ?
Men kaismora leder fortfarande serien !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0