Nu är den på plats ...

Nu är hängmattan på plats !! Nya starkare krokar är inköpta och uppskruvade så nu håller det att ligga i den .
Den var precis så skön att ligga i som jag hade hoppats på ,nu är det bara att vänta in en varm och skön sommarkväll för att tillbringa en tid i vågrätt läge på altanen !  :-)

Såg att Leksand skrivigt kontrakt med Jean-Luc Grand-Pierre (http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5521 ), vet ej mycket om han men jag tror inte tyvärr att det blir en så stor förstärkning för laget . Det ser ut som han har lättare att hitta till utvisningsbåset än till målet . Att man satsar på en 32:åring kanadensare som de senaste åren inte direkt rosat marknaden kan jag inte riktigt förstå. Han spelade i Tyskland senaste säsongen : 47 matcher 13 poäng(5mål+8ass) och 135 utvisningsminuter . Inget som imponerar på mig .
Men man ska inte kasta yxan i sjön än och vi får väl se om han kan tillföra något !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0