Sluta klaga !!!

Konstaterade idag att jag har jobbat 17 av 18 dagar hittils i juli , känns inte så kul kanske men men .

Köpte mig en hängmatta ,tänkte att det skulle passa att ha på min altan ! När jag skruvat upp krokar och hängt upp hängmattan såg den väldigt inbjudande ut . Satte mig lite försigtigt i den och precis när jag lagt mig ner viker sig en av krokarna och jag åker i golvet med ett brak plus att ena upphängningen (en järn ring) lyckas träffa mig mitt i huvudet med blodvite som följd . Kändes dock bra att det var blod och inte sågspån som "läckte" ut   :-)
Måste åka till järn o bygg på måndag och skaffa starkare krokar , för hängmattan så väldigt inbjudande ut !! Innan jag provade den .

Men man ska inte klaga , det finns alltid de som har det värre !!!!

Nu blir det film , tänkte se tredje filmen om Jack Sparrow . Pirates of the Carabbean , Vid Världens Ände .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0