Nystart !

Känner att det är dax att börja blogga lite igen , det var ju ett tag sen sist nu.

Vill börja med att kommentera Michael Jackson.
Han har gjort en hel del bra musik och jag har gillat det han gjorde i musikväg på 80-talet , men på de senaste decenniet har det gått väldigt mycket utför med denna person , en hel del skandaler med barn inblandade och en massa andra konstiga saker . Tyvärr måste jag säga då han var en mycket god musiker och dansare.
Men men vilken cirkus det har blivigt nu när han tragiskt ( ? ) gått ur tiden . Kan inte riktigt förstå hur en person kan betyda så mycket för så många och hur galna folk kan bli . Hörde på radion att en biljett till hans minnesstund kostade uppemot EN MILJON på E-bay !! Då måste det vara nått som inte riktigt står rätt till ... eller
Det sänds direkt på flera håll på internet och TV 4 sänder om honom nästan hela kvällen . Kan en person verkligen ha varigt så stor ?? Inte i mina ögon iallafall .

 Att jag gillar att fiska vet nog de som känner mig , men jag tror inte jag vill testa det här sättet att fiska :
 
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5467110.ab

skriver mer snart , nu är det dax för Morden i Midsommer och ett fat med jordgubbar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0