En sorgens dag .

Fick idag beskedet att Mattias Bengtsson från Torsby har tragiskt lämnat oss efter en olycka . Han har tidigare spelat innebandy här i mora . Jag kände han inte allt för väl men mitt intryck av honom var att han alltid var glad och bidrog till att förgylla tillvaron hos sin omgivning .
Det är alltid tragiskt när unga personer dör och extra jobbigt när det är någon som man känner .
Vet att det är många i mora som känner en stor sorg och saknad nu och jag hoppas verkligen att de som behöver stöd och/eller någon att prata med får det . Ställer gärna upp och stöttar om någon behöver så är det bara att höra av sig !!!
Såg att de haft en minnesstund i hallen ikväll , tyvärr så såg jag det försent och kunde inte närvara men jag hoppas och tror att det var en hel del personer där.

Mina tankar finns hos dig Mattias och hoppas du har det bra där du nu finns !!!


http://www.nwt.se/karlstad/article567261.ece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0