Bowlingcup i norrköping

Idag åkte jag upp till Orsa och premiärspelade bowling .
Träningarna börjar visserligen på måndag men eftersom jag och någratill från klubben ska ner till Norrköping i helgen och spela en cup där så tyckte jag att det var på sin plats att spela en gång innan .
Värmde upp med några slag sen skrev jag in namnet och startade.
Första serien slog jag 215 !!  Började sen andra serien med tre X ... efter det blev det "bara" två X till men slutade dock på 200 , tredje blev "bara" 180 och den i den fjärde slog jag till med 224 .819 på de fyra första efter att inte spelat på flera månader !! 
Spelade fyra serier till med följande resultat 175,185,225 och 202 !! Det gav ett totalt resultat på 1606 efter 8 serier och ett snitt på 200 , det är det bästa jag gjort !!! Om det nu ser ut så efter första gången hur ska det då se ut senare under säsongen ?? :-)

Hoppas det går lika bra i helgen, så kan det bli riktigt skoj . Gå in på länken så kan du förhoppningsvis följa med på våra äventyr i Norrköping i helgen . Vårat lag heter Siljan men det står att vi kommer från Rättvik, men det är fel .

http://www.vilbergen-bowling.se/tavlingar/norrkopingCup/2009/pdf/NorrkopingCup2009spelprogram.pdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0