Allsvensk start i hockeyn

I söndagens bowlingmatch mor rättvik gick gallant, vi vann matchen med 16-4 , själv vann jag tre av fyra matcher och snittade strax över 150 . Kanske inte så jättebra men det räckte dock till att ta med poängen hem !

Har nu tänkt köpa ett nytt klot , då jä_lar .........

Regnbågstrollingen gick inte alls ,vi hade inte ett napp :-(

Ikväll startar hockeyallsvenskan , ska bli kul att se var lagen står .
Tror att mora inta får så lätt ikväll men de borde dock vinna , mitt tips blir 3-1 till mora borta mot huddinge.
Leksand börjar hemma mot troja och det tror jag blir en ganska enkel match , vinnst med 5-1 .


Kommentarer
Postat av: Mr Pink

Det är bra, Nicke...Såg att du skrivit upp dig hos Saino:-) Tror vi blir favoriter i Björnfighten i år;-) Själv gjorde jag bowlingpremiär för säsongen på match i Norge, 581 på tre...Nu blir det träning så man ligger konstant över 600;-)

2008-09-19 @ 11:33:20
URL: http://liljaskriver.blogg.se/
Postat av: nicke

Är inte FK Match alltid favoriter när vi deltar i någonting ?? ;-)

2008-09-21 @ 22:14:42
Postat av: Pink Angel

Men puss på er ....

Ska bli väldigt intressant att se hur bra ni egentligen är ;-) om jag inte minns fel så satt jag på läktare och försökte heja fram er till en finalplats förra året .... men men, vi vet ju alla hur det gick :-O :-P

2008-09-30 @ 19:29:44
Postat av: nicke

jaja men även en favorit kan torska en match.

tyvärr var det fel match :-(

2008-09-30 @ 22:40:26
URL: http://nickesjostrom.blogg.se/
Postat av: Pink Angel

Fel match var bara förnamnet ... Det var ju den ENDA matchen ni INTE fick förlora !!!

Men men, I ÅR SKA VI UPP PÅ PALLEN :D men ni får nöja er med ett steg längre ner :P TOPPEN ÄR VÅR :D

2008-10-01 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0