Första inlägget

Det här blir mitt första framträdande här och jag har aldrig bloggat förr , vi får väl se hur det går men alla har vi väl varigt nybörjare ;-)  !!!

Jag får väl se vad som hamnar här , det kan nog bli en salig blandning så småning om ,men jag skulle tro det blir en hel del innebandy och annan sport, men även en heldel fiske och annat smått o gott .

Har precis sett EM-matchen mellan Turkiet och Tjeckien , vilken vändning !!! helt makalös , en match varar i MINST 90 min .
Det borde svenskarna veta efter matchen mot spanien , men så här i efterhand så kanske det inte spelar så stor roll nu efter som det "räcker" med oavgjort mot ryssarna i sista matchen ! Hoppas det går bra för de svenska hjältarna så vi kan se fram emot en kvartsfinal mot ett glödhett holland !!

I går (lördagen) genomförde ovansiljans sfk sitt första trollingkm av tre ,tur att man får räkna bort en tävling, på oresjön och skattungen . Når all fisk var invägd visade det sig att oresjön var rätt val , men om man ska se nått positivt i det hela så var vår båt bäst på skattungen (vi var ensama där)  ;-)  .
för att se resultat så kika in på    http://ovansiljanssfk.blogg.se/    .

Ett stort GRATTIS till team siljan , stefan o robin gren och christer allerhed , som vann tävlingen och även fick en  gädda på 12,3 kg och 117 cm

Kommentarer
Postat av: Lilja

Då lägger jag första kommentaren....så vann jag den tävlingen;-)Ja, vi jobbar in svenskarna mot ryssarna å så håller du väl på Italien imorgon!?:-) Kan det bli bättre än Sverige i semifinal mot Italien? Först slår Sverige holländarna och sedan skickas Spanien (som alla år) hem i god tid innan finalen av italienarna:-D

2008-06-16 @ 18:50:21
Postat av: nicke

sverie och italien i semi låte helt ok ,

låter som det kan bli en storbildstv någonstans då eller vad tycker du .

2008-06-16 @ 23:27:29
Postat av: Lilja

Aldrig! Är en fullständigt social katastrof när det kommer till matcher med Italien...Att se fotboll med ett gäng "drängar" på lokal är inget som tilltalar mig:-)Nej, låsta dörrar, avstängda telefoner och full fokusering är det som gäller;-)

2008-06-17 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0