EM Tips

Med tanke på det jag skrev igår så hoppas jag att gräset på min gräsmatta inte vill växa mer !!



Tänkte försöka mig på att tippa EM-semifinalerna ,trots att mina tips kanske inte är att lita på ;-)


Tyskland-Turkiet :

Det här borde tyskarna vinna ganska komfortabelt, turkarna har fullt sjå att få ihop fullt lag och kanske reservmålisen får lov att gå in och spela som utespelare i slutet av matchen.

Mitt tips blir 3-0 och de båda "polackerna" ligger bakom två mål och Ballack dundrar in en frispark !

Det tipset borde glädja "den tyskaste tysken" Holtz.


Spanien-Ryssland :

Den här matchen är på förhand väldigt öppen, men spanjorerna borde vara favoriter.

Jag tror dock att ryssarna kan överraska, de fick visserligen stryk i gruppspelet men då spelade inte Arsjavin och han har verkligen visat vilken bra fotbollsspelare han är , sen han nog Hiddink säkert ett eller annat ess i rockärmen!

Mitt tips blir 2-1 till ryssarna efter förlängning !


Ser fram emot två underhållande matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0