Ring åkning

Har tillbringat eftermiddagen på saxvikens vatten.
Innebandyskolans elever och några ledare har åkt ring efter båten i ett ganska vackert väder .
Det började inte så kul då en av tjejjerna skar sig under fötterna på något vasst ,troligen glas , det slutade dock ganska bra enligt rapporter . Men jag fattar mig inte på folk som tar med sig och kastar glas på en badstrand där det brukar vara mycket folk ,både stora och små. Sånt borde vara straffbart !!!
Nåväl når vi började åka gick allt bra , många fick sig ett ofrivilligt dopp när de inte lyckades stanna kvar i ringen , men alla skrattade och hade roligt . En liten missräkning från min sida var att jag inte lyckades få ur Lina och Linnea ur ringarna men förhoppningsvis får jag en ny chans nästa vecka .
Efter lite tankning började vi (jag och kameratjejjen emelie)  dra killarna .
De lyckades inte heller så bra med att bli kvar i ringarna , många men inte alla hamnade i plurret.
Trots alla dopp var alla glada och helskinnade när vi var klara .
Ska se om jag  får tag på några bilder  att lädda in ,annars kan ni kika på innebandyskolans sida , den finns på kaismoras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0