Fredag kväll !!

Ja då var ytterligare en arbetsvecka till ända .
Helgen ser ganska intressant ut med både innebandy och bowling på schemat !!

Det hela börjar med  en dömning i älvdalen på förmiddagen i div 4 herrar , med min kolega terje, för att sedan skynda sig ner till unihoc arena för att bevittna elitmatchen mellan våra kära damer mot täby .Hoppas formen från söndagens match mot dalen håller i sig . En trepoängare mot täby skulle sitta bra .

På söndag åker vi till malung och spelar tredje omgången av bilmetro cup. Har inte varigt där och spelat tidigare så det ska bli spännande och se hur det går !!

Såg att weine lagt ner osfk bloggen , tråkigt då den var välbesökt och omtyckt .

Vet inte riktigt varför men jag har mina aningar .... men det håller jag för mig själv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0