Siljansmästerskapet

På lördag börjar siljansmästerskapet i trolling. Jag och roffe är "titelförsvarare" då vi lyckades vinna efter en riktigt lyckad andra dag .Men om man ser på hur det gått i årets tävlingar hittils så är vi nog inte ens nära att vara favoriter i årets tävling , men men , alla börjar på noll så vi har chansen trots allt .

Jag har dock en underlig känsla inför helgen , efter som jag är tävlingsledare så bör jag ha koll på det mesta och just nu känns det som jag har allt under kontroll och allt är klart , man går bara nu och väntar på vad som kan gå snett (vilken optimist man är) !!
Det enda orosmolnet just nu är vädret ,det verkar bli fint på lördagen och betydligt sämmre på söndagen ,det är dock inte mycket man kan göra åt det så vi får väl hoppas på det bästa !!

Kommer en rapport under lördagkvällen om allt går som det ska !!

På måndag börjar en ny bowling säsong då träningarna drar igång :-) .
Det ska bli väldigt kul och vi får se om takterna sitter i efter sommaren .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0